close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כך מרחיקים חולדה במהירות וביעילות

מערכת שורשכה כסליו, תשעח13/12/2017

החולדה היא אחד היצורים הטורדניים והבלתי רצויים שניתקל בהם אי פעם. אם נתקלתם בחולדה בבית, אתם פשוט חייבים להרחיק אותה, ויפה שעה אחת קודם

תגיות:
אפשר לוותר על ההקדמה ולהסכים בפה מלא שהחולדה היא אחד היצורים הטורדניים והבלתי רצויים שניתקל בהם אי פעם. אפשר גם להסכים שאם נתקלתם בחולדה בבית, אתם פשוט חייבים להרחיק אותה, ויפה שעה אחת קודם. איך בדיוק עושים את זה?

לפני הכל – מאתרים את הבעיה
אנחנו לא צריכים לספר לכם איך מזהים שקיימת בעיה מלכתחילה, שהרי את החולדה קשה לפספס והמפגש אותה מעורר בכולנו תחושה לא נעימה (בלשון המעטה). אם זיהיתם אותה בפינה אפלה בבית ובחרתם להימלט על נפשכם תוך שאתם מקווים שהיא פשוט לא תהיה שם כשתחזרו, זה כנראה לא יקרה באמת. יכול להיות שהיא לא תהיה במקום שבו השארתם אותה, אבל סביר להניח שהיא מצאה לעצמה פינה שקטה שבה לא תשמע את צרחות הבהלה שלכם. אם תחפשו היטב תגלו גם מזכרות שהשאירה עבורכם, בדמות גללים ריחניים. אם זיהיתם אותה ואין לכם ספק שמסתתרת בבית חולדה, הגיע הזמן לאתר חברת הדברות מקצועית שתטפל בבעיה קרא עוד.

הטיפול המדויק בבעיה
כדי להרחיק חולדה מהבית חשוב מאוד להיעזר בגורם מקצועי שיידע להציע את הפתרונות הטובים ביותר ולהבטיח תוצאה מהירה ככל האפשר. באופן כללי קיימות שיטות שונות לצורך הדברת חולדות, ובעיקר לצורך הרחקתן מהבית. אפשרות אחת תכלול מלכודת כלוב עם פיתיון, שיטה שמאפשרת לכם לנעול את החולדה בין קירות הכלוב הקטן עד לרגע שבו תפנו אותה לחופשה ארוכה בקצה השני של העיר, עדיף בין השדות. לצד מלכודות הכלוב אפשר למצוא גם מלכודות אחרות, רובן יובילו לפגיעה קשה בחולדה ואף למותה, לרבות מלכודות דבק ורעל. הבעיה המרכזית במלכודות הללו היא שפינוי גופת החולדה הוא צעד לא מאוד נעים, והריח שיישאר בבית עד שתאזרו את האומץ לעשות את זה יהיה ריח רע למדי.

הדברה באמצעות רעל
השיטה הנוספת כוללת שימוש ברעל, וכאן כבר אין ספק שחברת הדברה היא זו שתידרש לבצע את המשימה. מעבר לעובדה שאתם לא רשאים לגעת בחומרים כימיים מסוכנים בעצמכם, כל ניסיון לבצע הדברה כזו בעצמכם עלול לסכן אתכם ואת כל דיירי הבית, כולל הילדים וחיות המחמד שלכם. מדביר מוסמך יבצע את המהלך בקפידה ובזהירות רבה, תוך שהוא מגן על כל אחד ואחת מהדיירים. בפעולה הפשוטה הזו (שכוללת הרמת טלפון לחברת הדברות) תיפטרו מהבעיה אחת ולתמיד, וכל שיישאר לכם כעת זה רק הזיכרונות מהזמן הקצר שבו חלקתם שטח מגורים עם חולדה טורדנית במיוחד.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה